13-03-2013 13:49
Co się stało z Larą Croft?
W działach: rpg, zajawki | Odsłony: 7
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie 750 słów rozważań na temat naturalizmu w grach (fabularnych).
Leży sobie przede mną Tomb Rider Ultimate Colection, cały przekrój gierek z panną Croft. Z odcinka na odcinek coraz ładniejszych, mniej lub bardziej serio, ale ciągle w granicach kina przygodowego. Z drugiej strony sieć atakuje newsami o najnowszej odsłonie Tomb Ridera. To podobno prawdziwy przełom. Dość biegania po ładnych, acz abstrakcyjnie sterylnych lokacjach – czas na prawdziwe wyzwanie, pot, krew i łzy. Pytanie tylko, dlaczego?
Zostawmy na boku gry komputerowe i wróćmy do narracyjnych...
-- Zostało jeszcze 87% treści. --
Pozostała część artykułu dostępna na blogu grynarracyjne.pl.
Leży sobie przede mną Tomb Rider Ultimate Colection, cały przekrój gierek z panną Croft. Z odcinka na odcinek coraz ładniejszych, mniej lub bardziej serio, ale ciągle w granicach kina przygodowego. Z drugiej strony sieć atakuje newsami o najnowszej odsłonie Tomb Ridera. To podobno prawdziwy przełom. Dość biegania po ładnych, acz abstrakcyjnie sterylnych lokacjach – czas na prawdziwe wyzwanie, pot, krew i łzy. Pytanie tylko, dlaczego?
Zostawmy na boku gry komputerowe i wróćmy do narracyjnych...
-- Zostało jeszcze 87% treści. --
Pozostała część artykułu dostępna na blogu grynarracyjne.pl.