Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 31-40 z 155.

Pytanie SF

26-09-2013 18:14
0
Komentarze: 19
W działach: rpg, gamedesign, SF, pytania
U Wojów Miodomiła wszystko w porządku, dziękuję. Trafiły już do baz Poltera i rpggeek (dzięki!) - więc można je tagować, punktować, lajkować tudzież korzystać z innych funkcjonalności. Na sieci pojawiły się też conajmniej dwie opinie na ich temat -  Dreamwalkera i Kuzza, jeżeli gdzieś jeszcze ktoś coś - będę wdzięczny za linka. A tymczasem kombinuję nad kolejnym projekcikiem, tym razem SF - i w związku z tym mam małe pytanie do obeznanych w temacie. Czy pomysł na hibernację ludzi, przewożenie ich na orbitę do statku matki, transport tym statkiem, a następnie wysadzanie na...

Ups, właśnie wydałem grę

12-09-2013 21:31
13
Komentarze: 8
W działach: rpg, ogłoszenia, Woje Miodomiła
Ups, właśnie wydałem grę
Woje Miodomiła zdążyli na Opolcon, a w przyszłym tygodniu mogą powędrować i do Ciebie. 

Woje Miodomira (2)

26-08-2013 14:27
7
Komentarze: 9
W działach: Woje Miodomira, rpg, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie parę słów o Wojach Miodomira.  Z rzutem oka z Bolkowej Wieży na świat gry możecie zapoznać się na blogu zewnętrznym, a dziś parę słów więcej czym właściwie ma być ta gra. Otóż Woje Miodomira to drugie polskie słowiańskie fantasy, i pierwsze polskie fantasy opolskie. Rzecz dzieje się w totalnie ahistorycznym grodzie mocno około 1000 roku, a gracze tworzą drużynę wojów księcia Miodomira, biorącą udział w przeróżnych wydarzeniach toczących się w księstwie i okolicach. Całość oparta jest na prostej mechanice. Klasyczny układ Kronikarz - Wo...

Wastelands Rhapsody (PL) - promogierka

22-08-2013 19:23
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie z cyklu "gry, które sil wymyśla po południu w fabryce", mała miniaturka o postapokaliptycznej zemście zza grobu. Mechanika oparta jest na pomyśle ze story-games (niestety nie mogę odnaleźć wątku). Jeżeli już na wstępie, albo w czasie lektury, stwierdzicie, że to małosensowny pomysł, proponuję przeskrolowanie do ostatniego akapitu. No to jedziemy:  Banda postapokaliptycznych wykolejeńców mknie przez zniszczone ziemie na swych stuningowanych choperach. Uciekają jakby goniło ich całe piekło i sam diabeł. Poniekąd...

Q: Orle Ruiny - darkfantasy z klocków

21-08-2013 13:15
7
Komentarze: 3
W działach: rpg, bzdury, scenariusze, quentin, impresje
Wpis został przeniesiony na blog zewnętrzny -Grynarracyjne.pl

Woje Miodomira

15-08-2013 21:16
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, bzdury
Rok 1000 rachuby Księgi, to był dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia. Tymczasem jednak mieszkańcy niewielkiego grodu Opolko, nie zaprzątali sobie tym głów. Zbyt mocno huczało w nich po wczorajszym święcie. Na szczyt pozostającej w ciągłej budowie bolkowej wieży wygramolił się książe Miodomir Spolegliwy by jak co rano obrzucić gospodarskim okiem swoje włości... Ciąg dalszy na grynarracyjne.pl.

PTG: Religia i inne dylemaciki

14-08-2013 12:40
1
Komentarze: 28
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie mały dylemacik, przed którym właśnie stanąłem. Kombinuję sobie z jednym projekcikiem. I mam pewien problem. Rzecz ma być totalniepseudohistoryczna, ale jednak odnosząca się do jakichś wątków z historii naszego pięknego kraju i z łatwymi do odczytania nawiązaniami. Jednocześnie ma być lekka, łatwa i przyjemna. Jak się uda to chciałbym aby była zabawna, ale nie szydercza. I tu pojawia się problem: Pewną rolę w całym zamieszaniu ma odgrywać kościół (głównie jako organizacja, archetypy, budowle), przy czym nie potrzebuję nawet nawiązy...

Latawiec nad Omaha Beach

01-07-2013 14:17
3
Komentarze: 1
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Latawiec nad Omaha Beach
można wypatrzeć ze strony grynarracyjne.pl.

Dla ciebie zabiję lub zginę - szkic

18-06-2013 12:48
3
Komentarze: 1
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Dla ciebie zabiję lub zginę - szkic
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie na fali inspiracji twórczością zespołu Weekend, szkic scenariuszo-gierki pod wielce wymownym tytułem "Dla ciebie zabiję lub zginę", będącej moją nieśmiałą próbą zmierzenia się z Apocalypse Engine inaa Harper style. Polecam przy tym tekst o wędkarstwie na NFG. Świat dogorywa po apokalipsie.Fallout, Neuroshima, Afterbomba te sprawy. Pustynia pożerająca zniszczoną nuklearną wojną Ziemię. Jedno z nielicznych ludzkich siedlisk gdzieś pośród pustkowi, baza wojskowa, fabryka, pół wieżowca, pueblo, stacja metra. Pokój, gabinet, wydzielona część. Rozpa...

DDGF: Zabili go i uciekł - minigra kina akcji

16-06-2013 11:59
7
Komentarze: 2
W działach: rpg, tłumaczenia, DDGF
DDGF: Zabili go i uciekł - minigra kina akcji
Dziś coś z zupełnie innej beczki, dla osób, które nie śledzą wieści o tegorocznym Dniu Darmowych Gier Fabularnych, tudzież nie chcą ryzykować klikania w link "mini gra od sila" (jak to obecnie figuruje w polterowej iinformacji o DDGF), krótka prezentacja "Zabili go i uciekł", udostępnionej przeze mnie minigry. "Zabili go i uciekł" to luźne tłumaczenie Explosions&Escapes, będącej z kolei przeróbką Bad Attitudes. Rzeczone gry przeznaczone są do rozgrywania przygód rodem z filmów akcji, w sprytny sposób podkreślając to co w nich najważniejsze - Postawę, fajność czy jak to jeszcze nazwać bohateró...