Blog - gamedesig
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 71.
Fight Club RFG
18-01-2015 15:46
0
Komentarze: 1W działach: rpg, gamedesig, bzdury, rent punk
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie mały eksperyment zainspirowany przez Rentpunk Game Jam : miniaturkę Fighclub - role fighting game znajdziecie na blogu zewnętrznym.
Duchy Puszczy - szkicyk minigry
26-08-2014 15:02
7
Komentarze: 2W działach: rpg, gamedesign, bzdury, słowianie
Dziś coś z zupełnie innej beczki. Odnośnie pouczającej i pełnej ciekawych linków dyskusji na temat nicniewiedzy o słowianszczyźnie i bezsensowności umieszczania w niej gier:
Szkic minigry narracyjnej o słowianszczyźnie na której temat nic nie wiadomo.
Z pozdrowieniami dla Z.
12-07-2014 21:44
2
Komentarze: 4W działach: rpg, gamedesign, bzdury, gry o transformersach, kubki z nadrukiem
Aspiradora - horyzont zabuczał!
05-05-2014 20:30
6
Komentarze: 0W działach: rpg, gamedesign, wieści, bzdury, kosmiczne erpegi, rzut na inicjatywę
Na oficjalnym blogu zewnętrznym autora ukazała się nowa darmowa polska gra fabularna w konwencji militarnego SF - Aspiradora - Buczący Horyzont. Udostępniona wersja to późna alfa zamknięta dzięki zewnętrznej motywacji trzecim Rzutem na Inicjatywę.
Dodajmy, że projekt swoje powstanie zawdzięcza dyskusjom w polterowej blogosferze, zwłaszcza LukrecjuszowiV2, Aniołowi Gniewu, Vitaliusowi i Z Enterprise ("nawet kiepskie kosmiczne erpegi są lepsze niż dobre w lochach"), a szczególnie zwłaszcza KFC, który wprost - niestety, nie można...
RNI: trzecia propozycja i ankieta
30-03-2014 13:54
2
Komentarze: 7W działach: rpg, gamedesign, bzdury
A oto i kolejny przedkandydat do RNI.
Ludzie równin, ludzie puszczy, ludzie gór, ludzie morza, ludzie rzeki - Ostatni palec zacisnął się w pięść - jedna Pięść, pod skrzydłami Orła!
Przywiązany do drewnianej aquili rycerz uniósł głowę ku nieboskłonowi i zacisnął zęby, gdy pierwsze płomienie sięgnęły ku stopom. Wilcze wycie poniosło się po zgliszczach grodu.
Wicze plemię to fabularna gra dark fantasy, skupiająca się na dramatycznych epizodach, których tłem jest pseudosłowiańskie młode państwo upadające w ogniu pogańskiego powstania. Konfed...
Aspiradora: Buczący Horyzont
28-03-2014 14:15
7
Komentarze: 12W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Dobra KFC, sam tego chciałeś - oto kolejny przedkandydat do RNI. A przy okazji przypominam o trwającym erpegowo-komputerowym konkursie z sympatycznymi nagrodami -> Inspiracje są wszędzie.
Ziemia XIII, zapomniana przez bogów i korporacje planeta. Do cna wyeksploatowana z cennych złóż ropy. Pozostawieni sami sobie koloniści i bezrobotni już robotnicy. Ostatnie reduty doborowych oddziałów karnej kompanii marines.
I nieustanne zagrożenie którego kolejną falę zwiastuje nasilające się przyprawiające o ciarki burczenie gdzieś za horyzontem. Aspiradory - mechaniczne potwory, w...
Komando F.R.E.U.D.
27-03-2014 11:16
3
Komentarze: 3W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Taki, zainspirowany notką Planetourista, szkic normalnej gry rpg, może zgłoszę ją na RNI, może nie. A znajdziecie go na blogu grynarracyjne.pl.
Trzy filary normalności
19-02-2014 13:26
8
Komentarze: 91W działach: rpg, gamedesign, normalneRPG
Podsumowanie komentarzy pod wpisem Ankieta: Normalne RPG zostało przeniesione na mojego bloga grynarracyjne.pl.
Nocny - szkic mininiegry
21-01-2014 13:39
5
Komentarze: 16W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, wróciłem sobie niedawno z małej wycieczki, dlatego też - specjalnie na życzenie jednego ze Stałych Czytelników - chciałbym zaproponować Wam małą niegrę o pociągu. Znajdziecie ją na blogu grynarracyjne.pl.
Zajawka
14-01-2014 21:35
8
Komentarze: 4W działach: rpg gamedesign bzdury
Są tacy, którzy przysięgają, że widzieli go na własne oczy, jak kuśtyka przez pobojowisko, jak w szyderczym grymasie wykrzywia swą niby żabią, straszliwie zdeformowaną twarz, jak łypie swym jedynym okiem umieszczonym pośrodku czoła, jak trójpalczastymi zakrzywionymi dłońmi wyciąga jeszcze bijące serce. Może to prawda, a może tylko majaki szaleńców...
Bezkompromisowa narracyjna gra darkfantasy. Duchowy następca najlepszej polskiej szkoły gier fabularnych. Pełen inspiracji setting, nieskończona ilość opowieści w tradycyjnym stylu, nieutrudniająca ich prowadzenia prosta...