Blog - gamedesig

Wyświetlono rezultaty 21-30 z 71.

Latawiec nad Omaha Beach

01-07-2013 14:17
3
Komentarze: 1
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Latawiec nad Omaha Beach
można wypatrzeć ze strony grynarracyjne.pl.

Dla ciebie zabiję lub zginę - szkic

18-06-2013 12:48
3
Komentarze: 1
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Dla ciebie zabiję lub zginę - szkic
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie na fali inspiracji twórczością zespołu Weekend, szkic scenariuszo-gierki pod wielce wymownym tytułem "Dla ciebie zabiję lub zginę", będącej moją nieśmiałą próbą zmierzenia się z Apocalypse Engine inaa Harper style. Polecam przy tym tekst o wędkarstwie na NFG. Świat dogorywa po apokalipsie.Fallout, Neuroshima, Afterbomba te sprawy. Pustynia pożerająca zniszczoną nuklearną wojną Ziemię. Jedno z nielicznych ludzkich siedlisk gdzieś pośród pustkowi, baza wojskowa, fabryka, pół wieżowca, pueblo, stacja metra. Pokój, gabinet, wydzielona część. Rozpa...

Hipertekst, gry możliwe i Pierwszy Czytelnik

06-06-2013 12:30
8
Komentarze: 10
W działach: gamedesign, bzdury
- Dziś coś z zupełnie innej beczki, chaotycznie i teroretycznie albo jak kto woli bełkotliwie, na temat gier istniejących i możliwych. - Gry narracyjne, zanim - o ile w ogóle - staną się grą, są hipertekstem. Złożone z mniej lub bardziej niezależnych leksji, fragmentów, elementów list, tabelek, cytatów, ramek z zasadami opcjonalnymi i klimatycznymi wstawkami. Poukładane w jakieś struktury, powiązane linkami - patrz strona xxxx. - Oprócz samego tekstu integralnym elementem są grafiki, ozdobniki, elementy składu. - Wchodzą one nawet w fizyczność podręcznika, znaczenie ma format, kolor lub je...

Shadowrunronins

03-06-2013 19:54
4
Komentarze: 9
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Komplet materiałów do Shadowrunronins znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Gra, której nie napisałem na GameChefa

26-05-2013 21:37
8
Komentarze: 4
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Gra, której nie napisałem na GameChefa
Grę znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Game Chef 2013 wystartował

18-05-2013 12:09
2
Komentarze: 3
W działach: gamedesign, Game Chef
Game Chef 2013 wystartował
Dziś coś z zupełnie innej beczki, albowiem chciałem poinformować wszystkich niepoinformowanych łonabi gamedesignerów, że wczoraj ruszył prestiżowy doroczny konkurs Game Chef. Przez lata było to wyzwanie dla autorów, a zarazem przyczynek do powstania wielu ciekawych projektów, w tym pierwszych draftów uznanych potem gier, w kategorii dziwnych, nietypowych, oryginalnych, odważnych, gier względnie narracyjnych. Sporo na temat ostatniej edycji, wraz z polską wersją zwycięskiego draftu udostępnioną przeze mnie i autora w gramach DDGF znajdziecie na grynarracyjne.pl. Tak BTW, czy wiesz już co p...

Czarne Kwiaty RPG

08-05-2013 22:09
9
Komentarze: 5
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Szkicyk wyemigrował na grynarracyjne.pl.

750słów: Błąd pierworodny

06-05-2013 12:57
11
Komentarze: 8
W działach: rpg, rynek, gamedesign
Owe bełkotliwe wynurzenia znajdziecie na stronie grynarracyjne.pl.

C jak Crom Cruach

06-04-2013 16:03
10
Komentarze: 10
W działach: gamedesign, bzdury, rpg
O owym porażającym moonfantasy przeczytasz na grynarracyjne.pl.

W&W - za kulisami

21-03-2013 12:09
3
Komentarze: 2
W działach: gamedesign, bzdury, rpg
W&W - za kulisami
Aby zajrzeć za kulisy musicie zajrzeć na moją stronę grynarracyjne.pl.