Blog - gamedesign
Wyświetlono rezultaty 31-40 z 70.
Karateka SG - chaotyczny szkicyk
11-03-2013 21:21
6
Komentarze: 1W działach: gamedesign, bzdury
Szkicyk znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.
Wieża Aniołów - kolejne mgliste zapowiedzi
05-03-2013 14:35
6
Komentarze: 8W działach: rpg, bzdury, gamedesign
O Wieżach Aniołów przeczytacie na grynarracyjne.pl.
Diablosolo - szkicyk gierki
20-11-2012 14:20
27
Komentarze: 40W działach: rpg, bzdury, gamedesign
Z gierką zapoznacie się na stronie grynarracyjne.pl.
Nibykonkurs: Reaktywacja - recenzje finałowych prac
13-11-2012 14:29
9
Komentarze: 0W działach: rpg, nibykonkurs, gamedesign
Z recenzyjkami możecie się zapoznać odwiedzając mój blog o grach rpg szerokopojmowanych.
Nibykonkurs na finiszu: Pieśni Ducha i Krwi
23-10-2012 13:52
11
Komentarze: 5W działach: Nibykonkurs, gamedesign
Pozostały trzy godziny do zakończenia Nibykonkursu na grę fabularną w tydzień. Tydzień na napisanie gry to cholernie mało czasu w większości zjadanego przez życie - nigdy nie ma dobrego terminu. Tydzień na napisanie gry, to cholerna motywacja aby to zrobić.
Właśnie przed chwilą złożyłem i ja swoją pracę. Oto Pieśni Ducha i Krwi - doom-tribal-slasher-story-playing-game. Jeżeli zastanawiasz się, czy chcesz ją przeczytać, kliknij w okładkę powyżej, na której znajdziesz za przeproszeniem premise.
Wszystkie prace tegorocznej edycji, już jest ich 11!, a zapewne do 17 jeszcze parę wskoczy, możecie...
Nibykonkurs: Reaktywacja - zaproszenie i w przeszłość spojrzenie
02-10-2012 13:02
17
Komentarze: 28W działach: gamedesign, nibykonkurs
Dziś coś z zupełnie innej beczki, chciałbym mianowicie zaprosić wszystkich chętnych do udziału w Nibykonkursie: Reaktywacja - najstarszym i jedynym polskim konkursie na grę narracyjną w tydzień, który w nowej, odświeżonej formule startuje równo za dwa tygodnie - 16 października.
Wszystko na jego temat, wraz z linkami do gier opublikowanych w dotychczasowych 18 edycjach, znajdziecie na stronie: Nibykonkurs.wikidot.com.
Na okoliczność postępującej Reaktywacji, przejrzałem sobie swoją dotychczasową nibykonkursową twórczość. Okazało się, że przez te wszystkie lata udało mi się złożyć cztery pr...
KB35 - między autorkami a brzegiem pucharu
30-09-2012 19:48
7
Komentarze: 1W działach: Karnawał Blogowy, gamedesign, autorki
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie w ramach kończącej się właśnie 35 edycji Karnawału Blogowego, moje trzy eurocenty m.in. o tworzącej się "klasie średniej" twórców gier, wzorcach projektowych apropos grzebiących w WoDzie portalowców, tudzież dobrych radach twórcy Splelunky, które doskonale pasują i do naszej niszy. Do przeczytania na blogu właściwym :P
Samotność Minotaura - miniszkicyk minipseudogierki
20-09-2012 01:48
14
Komentarze: 18W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Ze szkicem zapoznacie się na stronie grynarracyjne.pl.
Schlammhammer - kolejny krok
18-09-2012 14:43
15
Komentarze: 2W działach: Schlammhammer, gamedesign
Kolejny krok - napisałem dawno temu tekst piosenki pod takim tytułem, dał tytuł całej płycie, po której jeden z wielu garażowych zespolików stał się zespołem.
Schlammhammer - napisałem niedawno gierkę pod tym tytułem. Całą, kompletną, uważam, że niezłą. Kolejną, na kolejny konkurs, tym razem Rzut na Inicjatywę. Kolejną, z którą długo zastanawiałem się co robić dalej.
Pierwszą co do której się zdecydowałem.
Pierwszą z którą chcę pójść krok naprzód, ponad zapodanie PDFki.
Dopracować. Dopieścić.
Wydać.
Normalnie, legalnie, w princie.
Półkomercyjnie.
W związku z tym poszukuję testerów...
TCNY - premiera
17-09-2012 14:01
7
Komentarze: 19W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią opublikowałem właśnie "This City Needs You" - pierwszą rdzennie polską grę super-re/de-bohaterska dla jednego gracza, porażające hard indie solo experience o objętości 3500 znaków ze spacjami.
Uprzejmie informuję przy tym, że komentarze subiektywnie odbiegające od tematu i/lub sensownego poziomu będą leciały bez ostrzeżenia.
Przejdź do strony: