Blog

Wyświetlono rezultaty 31-40 z 226.

RNI: trzecia propozycja i ankieta

30-03-2014 13:54
2
Komentarze: 7
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
A oto i kolejny przedkandydat do RNI.   Ludzie równin, ludzie puszczy, ludzie gór, ludzie morza, ludzie rzeki - Ostatni palec zacisnął się w pięść - jedna Pięść, pod skrzydłami Orła!  Przywiązany do drewnianej aquili rycerz uniósł głowę ku nieboskłonowi i zacisnął zęby, gdy pierwsze płomienie sięgnęły ku stopom. Wilcze wycie poniosło się po zgliszczach grodu. Wicze plemię to fabularna gra dark fantasy, skupiająca się na dramatycznych epizodach, których tłem jest pseudosłowiańskie młode państwo upadające w ogniu pogańskiego powstania. Konfed...

Aspiradora: Buczący Horyzont

28-03-2014 14:15
7
Komentarze: 12
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Aspiradora: Buczący Horyzont
Dobra KFC, sam tego chciałeś - oto kolejny przedkandydat do RNI. A przy okazji przypominam o trwającym erpegowo-komputerowym konkursie z sympatycznymi nagrodami -> Inspiracje są wszędzie. Ziemia XIII, zapomniana przez bogów i korporacje planeta. Do cna wyeksploatowana z cennych złóż ropy. Pozostawieni sami sobie koloniści i bezrobotni już robotnicy. Ostatnie reduty doborowych oddziałów karnej kompanii marines. I nieustanne zagrożenie którego kolejną falę zwiastuje nasilające się przyprawiające o ciarki burczenie gdzieś za horyzontem. Aspiradory - mechaniczne potwory, w...

Komando F.R.E.U.D.

27-03-2014 11:16
3
Komentarze: 3
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Taki, zainspirowany notką Planetourista, szkic normalnej gry rpg, może zgłoszę ją na RNI, może nie. A znajdziecie go na blogu grynarracyjne.pl.

Czekając na crowdfundingową wiosnę

13-03-2014 14:38
10
Komentarze: 51
Wpis został przeniesiony na mojego bloga grynarracyjne.pl.

Konkurs, Woje na na plasterkach i AA

07-03-2014 11:05
2
Komentarze: 0
W działach: promo, Woje Miodomiła, konkurs, recenzja, linki
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie trzy różnorodne promolinki, które chciałbym polecić Waszej uwadze. 1, Wisi sobie na Polterze moja recenzyjka Daj się Uskrzydlić!, jak ktoś woli ją przeczytać miast przejrzeć darmowego PDFa - zapraszam. 2. Z wielką przyjemnością informuję, że recenzja mojej gry Woje Miodomiła pojawiła się na zacnej stronie Na plasterki!, poświęconej twórczości Janusza Christy, a Kajkowi i Kokoszowi zwłaszcza. 3. I na koniec zapowiadane info o konkursie. Jego hasło przewodnie to "inspiracje są wszędzie", a zadanie polega na napi...

Dojrzałość medium

21-02-2014 13:21
5
Komentarze: 28
W działach: bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie w ramach postscriptum do notki Trzy filary normalności, parę słów o wzmiankowanej na jej końcu (nie)dojrzałości. Co moim skromnym zdaniem oznacza dojrzałość medium (a za medium właśnie będę z uporem maniaka uważał gry narracyjne)?  Na pewno nie babranie się w różnego rodzaju syfach, a przynajmniej nie tylko i wyłącznie. A gotowość do tego. I do setki tysięcy przeróżnych innych rzeczy. Wypłynięcie z wąskiego korytka rzeczki, u którego źródeł powstało, na szeroki przestwór oceanu. Wyjście poza schemat,z getta, z ramek - które wraz z roz...

Trzy filary normalności

19-02-2014 13:26
8
Komentarze: 91
W działach: rpg, gamedesign, normalneRPG
Podsumowanie komentarzy pod wpisem Ankieta: Normalne RPG zostało przeniesione na mojego bloga grynarracyjne.pl.

Ankieta NormalneRPG

13-02-2014 10:26
6
Komentarze: 83
W działach: rpg, normalnie
W wątku o S/Lay w/Me @Kamulec napisał "Czekam na wydanie jakiejś normalnej gry.".i sądząc po innych komentarzach tu i tam, nie pozostaje w tych oczekiwaniach osamotniony. W związku z tym chciałbym spytać Was, drodzy Potencjalnie Zainteresowani Normalnym RPG, czymże miałaby się charakteryzować taka gra. Nie ma potrzeby silenia się na asynchroniczność dystrybucji odpowiedzialności narracyjnej, czy zastanawiania się, po co RPG umierasz, skoro jest Warhammer. Czekam na konkrety, prosto z mostu, po ludzku i bez głupich wrzut (te będę ciął ostrzej niż zwykle). Oprócz poda...

[uratuj poltera] Poczekalnia

24-01-2014 00:38
13
Komentarze: 105
W działach: pisze na poltera
[uratuj poltera] Poczekalnia
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie chciałbym polecić Waszej uwadze dwa swoje polterowe teksty: Pierwszy to recenzja Bloodforge, dla tych co nie zaglądają na główną, nie mówiąc o dziale konsolowym. Drugi natomiast to recenzja wypuszczonej niedawno gierki The Few, dla tych, co nie chcą czekać, aż wypełznie z poczekalni. A już wkrótce - recenzja trzecia, dla leniwych/zarobionych.   I aby podwyższyć wartość merytoryczną notki, parę słów komentarza na temat działania poczekalni: Moim zdaniem nie działa ona źle. Po prostu jej funkcja może być źle rozumiana, jak to było do czas...

Nocny - szkic mininiegry

21-01-2014 13:39
5
Komentarze: 16
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, wróciłem sobie niedawno z małej wycieczki, dlatego też - specjalnie na życzenie jednego ze Stałych Czytelników - chciałbym zaproponować Wam małą niegrę o pociągu. Znajdziecie ją na blogu grynarracyjne.pl.  

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.