Blog

Wyświetlono rezultaty 51-60 z 226.

Olcha - listopadowa minigra

14-11-2013 01:44
7
Komentarze: 6
W działach: rpg, gamedesign, szkice
Olcha - listopadowa minigra
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie kolejny szkicyk listopadowej mini gry fabularnej w przerwie w zamulaniu przy wikingach. Znajdziecie ją na blogu o grach rpg inaczej.

Woje, pająki i dedeki - ogłoszeniowo

04-11-2013 10:04
5
Komentarze: 2
W działach: rpg, Polter, Woje Miodomiła
Dziś coś z zupełnie innej beczułki: 1. Ukazała się polterowa recenzja Wojów Miodomiła.. Dzięki. Zachęcam do zapoznania się, a jeżeli takowe posiadacie - dzielenia się własnymi wrażeniami. 2. Istnieje coś w rodzaju oficjalnej strony  Wojów Miodomiła. Jakby ktoś coś w ich temacie to chętnie podlinkuję. 3. Popełniłem Powrót do Świątyni Matki Pająków - bezsettingową okołodedekową przygodę dla niskopoziomowej pozytywnej drużyny. Wisi sobie w poczekalni. a) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i ew. pomoc w redakcji. b) Równie wdzięczny będę, gdy ktoś uzdolniony znajdzie te...

OGLD20SRD

28-10-2013 19:46
11
Komentarze: 2
W działach: rpg, rynek, DnD
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie parę słów na temat licencji. Może się komuś przyda. OGL to Otwarta Licencja Gry. Została wymyślona przez Wizardów i przy ich produktach na początku stosowana, później zaczęły wykorzystywać je także inne firmy. Mimo, że początkowo obejmowano nimi rzeczy związane z Najpopularniejszą Grą Na Świecie  Wtedy w Trzeciej Edycji, obecnie wcale tak nie jest. Vide d6, Fate, czy ostatnio Gumoshoe. Na czym polega OGL? Na możliwości użycia objętego nią materiału we własnych produktach, pod warunkiem wskazania, że jest to na licencji OGL. W prak...

Diabeł z Zielonego Domu

18-10-2013 13:59
6
Komentarze: 4
W działach: eksperymenty, rpgpoem, inspiracje
Diabeł z Zielonego Domu
Oto przed wami rpgpoem "Diabeł z Zielonego Domu" z inspiracji grafiką nerv0 (którą pozwoliłem sobie przekleić do wpisu) oraz pewnym filmem. 

Aniołki Pustkowi - sex&indie&postapokalipsa

15-10-2013 21:53
5
Komentarze: 12
W działach: sex, gry o postapokalipsie, eksperymenty
Dla wszystkich miłośników gier o seksie i apokalipsie. Dla wszystkich miłośników postapokalipsy jesiennej, letniej i zimowej. Dla wszystkich, którzy zastanawiają się, czym jest postapokalipsa albo jak zrobić seksowną mechanikę. Oto Aniołki Pustkowi - nowa polska gra fabularna, indie&anomalie&rokendrol. Postapokaliptycznie. Na motywach opowiadania "Smak Apokalipsy" Adama Przechrzty ze zbioru "Nowe Idzie" (pozdrowienia dla Ifryta), mam nadzieję, że w granicach fan fair use.       

Poranek bez Warhammera

14-10-2013 22:01
7
Komentarze: 4
W działach: ględa jesienna
Obudziłem się dzisiaj rano i nie było poranka z warhammerem. Wkrótce będzie tak, że nic nie będzie. Wszyscy wyznawcy pierwszej edycji wymarli by w swoich piwnicach, gdyby tylko je mieli, a tak snują jeszcze swą ostatnią jesienną gawędę. Wszyscy wyznawcy drugiej przerzucili się na wódkę i seriale, a trzeciej odpalili konsole zastanawiając się, jakie narzędzie tortur wybrać (hint1: najlepiej punktowana jest różnorodność, hint2: nie znajdziesz pracy w gamedevie). Gdzieś na biurku walają się wyciągnięte z dna szafy portale. W jednym z nich tekst o przerobieniu Warhammera n...

Tysiąc lat pod słońcem...

08-10-2013 11:44
3
Komentarze: 2
W działach: gry-niegry, zajawki
Tysiąc lat pod słońcem...
... i obraz wart tysięcy słów, których pięć wystukałem na grynarracyjne.pl.

Amnestia - pomysł na setting w 300 słowach plus tytuł i bonus

03-10-2013 20:58
5
Komentarze: 5
W działach: rpg, gamedesign
Amnestia Niedaleka przyszłość. Przebudowywany przez dziesiątki lat rozległy kompleks więzienny. Oddziały zwykłe i psychiatryczne o lekkim, podwyższonym i maksymalnie wysokim rygorze. Jedno wielkie Cyber Arkham Asylum. Wszechobecne kamery, elektroniczne zamki, sterowane komputerowo narzędzia przymusu bezpośredniego i grupowej pacyfikacji. Sterująca tym wszystkim SI, ziszczona idee fixe, magnum opus całego sztabu penitencjarnych ekspertów. SI, która zyskała samoświadomość. I jednocześnie postradała zmysły. Ogromne cyberwięzienie – wielka piaskownica, eksperymentującego na ludziach nielu...

Wszystko już było

01-10-2013 13:54
4
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign, inspiracje, Woje Miodomiła
Wszystko już było
Dwie gry fabularne. Pewnie ma znaczenie, że obie przerabiające przez założoną optykę historię naszego świata, że obie są polskich autorów. Jedna historyczna inspiracja, taka sama wywiedziona z nazwy oryginalnej nazwa. I analogiczne przesunięcie krok do przodu względem uśrednionego „historycznego czasu” gry. Dwa Zakony Żelaznej Panienki. O tym skąd wziął się ten z Wojów Miodomiła (grę można zamówić tutaj i co łączy i dzieli go z tym z Wolsunga, możecie przeczytać na moim blogu (gdzie wkrótce powstanie również oficjalna podstrona gry) grynarracyjne.pl.

Pytanie SF

26-09-2013 18:14
0
Komentarze: 19
W działach: rpg, gamedesign, SF, pytania
U Wojów Miodomiła wszystko w porządku, dziękuję. Trafiły już do baz Poltera i rpggeek (dzięki!) - więc można je tagować, punktować, lajkować tudzież korzystać z innych funkcjonalności. Na sieci pojawiły się też conajmniej dwie opinie na ich temat -  Dreamwalkera i Kuzza, jeżeli gdzieś jeszcze ktoś coś - będę wdzięczny za linka. A tymczasem kombinuję nad kolejnym projekcikiem, tym razem SF - i w związku z tym mam małe pytanie do obeznanych w temacie. Czy pomysł na hibernację ludzi, przewożenie ich na orbitę do statku matki, transport tym statkiem, a następnie wysadzanie na...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.