Blog

Wyświetlono rezultaty 61-70 z 227.

Pytanie SF

26-09-2013 18:14
0
Komentarze: 19
W działach: rpg, gamedesign, SF, pytania
U Wojów Miodomiła wszystko w porządku, dziękuję. Trafiły już do baz Poltera i rpggeek (dzięki!) - więc można je tagować, punktować, lajkować tudzież korzystać z innych funkcjonalności. Na sieci pojawiły się też conajmniej dwie opinie na ich temat -  Dreamwalkera i Kuzza, jeżeli gdzieś jeszcze ktoś coś - będę wdzięczny za linka. A tymczasem kombinuję nad kolejnym projekcikiem, tym razem SF - i w związku z tym mam małe pytanie do obeznanych w temacie. Czy pomysł na hibernację ludzi, przewożenie ich na orbitę do statku matki, transport tym statkiem, a następnie wysadzanie na...

Ups, właśnie wydałem grę

12-09-2013 21:31
13
Komentarze: 8
W działach: rpg, ogłoszenia, Woje Miodomiła
Ups, właśnie wydałem grę
Woje Miodomiła zdążyli na Opolcon, a w przyszłym tygodniu mogą powędrować i do Ciebie. 

Zapraszam na Opolcon!

10-09-2013 15:58
3
Komentarze: 6
W działach: zaproszenia, ogłoszenia
Zapraszam na Opolcon!
Już w przyszły weekend, 13-15 września, odbędzie się Opolcon - pierwszy opolski konwent. Imprezę wspieram i ja ze swoim  sklepikiem Ragana i poniekąd blogiem grynarracyjne.pl. Z lokalizacją i wstępnymi atrakcjami Opolconu możecie zapoznać się na stronie imprezy Opolcon.pl. Ja ze swojej strony tradycyjnie przygotowuję stoisko z pudłami pełnymi planszówek, a przede wszystkim erpegami i może coś jeszcze. A jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, właśnie na Opolconie odbędzie się premiera "Wojów Miodomiła" - pierwszej opolskiej gry rpg na pierwszy opolsk...

Twój rysunek na okładce Wojów Miodomiła

06-09-2013 22:14
3
Komentarze: 0
W działach: woje miodomiła, ogłoszenia
Hmm, wygląda na to, że projekt Woje Miodomiła zaczyna nabierać realnych kształtów. Więcej informacji możecie znaleźć w  tu  i tam. W skrócie, będzie to kreskówkowa gra fabularna na pseudoprasłowiańskiej pseudoOpolszczyźnie. I w związku z tym moja wannabe (RPG) wydawcy  propozycja dla wannabe (RPG) ilustratorów: Jeżeli masz pomysł, marzenia, chęci, jeżeli chcesz się pobawić, sprawdzić, pomóc, dorzucić albo po prostu nie masz nic ciekawszego do roboty - naszkicuj czarnobiały obrazek na okładkę Wojów. Deal jest taki: jeżeli spodoba mi się...

Bo szkoda mi się odpowiadać LukrecjuszowiAnaniuszowi w komentarzach

28-08-2013 13:36
5
Komentarze: 4
W działach: bzdury, polemiki
Nice try, ale too mainstram. Try evade this: "Cut" Gra dla dowolnej ilości graczy, potrzebne akcesoria: 2 k6 na głowę. Ekspozycja: Po kolei, zaczynając od osoby, która zaproponowała tę grę (przy okazji, jeżeli macie, to włącza ona muzykę), każdy dorzuca po jednym zdaniu, motywie. W ten sposób tworzony jest CEL oraz okoliczności przyrody w jakich będzie realizowany. Każdy nowy element może zostać zawetowany przez conajmniej dwie osoby, wtedy ten, co go wprowadził musi się poprawić. Rzecz kręci się w kółko, dopóki ktoś w swojej rundzie nie wypowie rytualnej fazy "Cięcie!&qu...

Woje Miodomira (2)

26-08-2013 14:27
7
Komentarze: 9
W działach: Woje Miodomira, rpg, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie parę słów o Wojach Miodomira.  Z rzutem oka z Bolkowej Wieży na świat gry możecie zapoznać się na blogu zewnętrznym, a dziś parę słów więcej czym właściwie ma być ta gra. Otóż Woje Miodomira to drugie polskie słowiańskie fantasy, i pierwsze polskie fantasy opolskie. Rzecz dzieje się w totalnie ahistorycznym grodzie mocno około 1000 roku, a gracze tworzą drużynę wojów księcia Miodomira, biorącą udział w przeróżnych wydarzeniach toczących się w księstwie i okolicach. Całość oparta jest na prostej mechanice. Klasyczny układ Kronikarz - Wo...

Wastelands Rhapsody (PL) - promogierka

22-08-2013 19:23
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie z cyklu "gry, które sil wymyśla po południu w fabryce", mała miniaturka o postapokaliptycznej zemście zza grobu. Mechanika oparta jest na pomyśle ze story-games (niestety nie mogę odnaleźć wątku). Jeżeli już na wstępie, albo w czasie lektury, stwierdzicie, że to małosensowny pomysł, proponuję przeskrolowanie do ostatniego akapitu. No to jedziemy:  Banda postapokaliptycznych wykolejeńców mknie przez zniszczone ziemie na swych stuningowanych choperach. Uciekają jakby goniło ich całe piekło i sam diabeł. Poniekąd...

Q: Orle Ruiny - darkfantasy z klocków

21-08-2013 13:15
7
Komentarze: 3
W działach: rpg, bzdury, scenariusze, quentin, impresje
Wpis został przeniesiony na blog zewnętrzny -Grynarracyjne.pl

Woje Miodomira

15-08-2013 21:16
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, bzdury
Rok 1000 rachuby Księgi, to był dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia. Tymczasem jednak mieszkańcy niewielkiego grodu Opolko, nie zaprzątali sobie tym głów. Zbyt mocno huczało w nich po wczorajszym święcie. Na szczyt pozostającej w ciągłej budowie bolkowej wieży wygramolił się książe Miodomir Spolegliwy by jak co rano obrzucić gospodarskim okiem swoje włości... Ciąg dalszy na grynarracyjne.pl.

PTG: Religia i inne dylemaciki

14-08-2013 12:40
1
Komentarze: 28
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie mały dylemacik, przed którym właśnie stanąłem. Kombinuję sobie z jednym projekcikiem. I mam pewien problem. Rzecz ma być totalniepseudohistoryczna, ale jednak odnosząca się do jakichś wątków z historii naszego pięknego kraju i z łatwymi do odczytania nawiązaniami. Jednocześnie ma być lekka, łatwa i przyjemna. Jak się uda to chciałbym aby była zabawna, ale nie szydercza. I tu pojawia się problem: Pewną rolę w całym zamieszaniu ma odgrywać kościół (głównie jako organizacja, archetypy, budowle), przy czym nie potrzebuję nawet nawiązy...