Blog

Wyświetlono rezultaty 81-90 z 226.

Hipertekst, gry możliwe i Pierwszy Czytelnik

06-06-2013 12:30
8
Komentarze: 10
W działach: gamedesign, bzdury
- Dziś coś z zupełnie innej beczki, chaotycznie i teroretycznie albo jak kto woli bełkotliwie, na temat gier istniejących i możliwych. - Gry narracyjne, zanim - o ile w ogóle - staną się grą, są hipertekstem. Złożone z mniej lub bardziej niezależnych leksji, fragmentów, elementów list, tabelek, cytatów, ramek z zasadami opcjonalnymi i klimatycznymi wstawkami. Poukładane w jakieś struktury, powiązane linkami - patrz strona xxxx. - Oprócz samego tekstu integralnym elementem są grafiki, ozdobniki, elementy składu. - Wchodzą one nawet w fizyczność podręcznika, znaczenie ma format, kolor lub je...

Shadowrunronins - pierwszy scenariusz

04-06-2013 22:47
4
Komentarze: 5
W działach: rpg, szkice, bzdury
Komplet materiałów do Shadowrunronins znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Shadowrunronins

03-06-2013 19:54
4
Komentarze: 9
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Komplet materiałów do Shadowrunronins znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Iä PL - gra mrocznego kultu

29-05-2013 17:36
9
Komentarze: 1
W działach: rpg, tłumaczenia
Iä PL - gra mrocznego kultu
Tłumaczenie tej gierki znajdziecie na stronie grynarracyjne.pl.

Gra, której nie napisałem na GameChefa

26-05-2013 21:37
8
Komentarze: 4
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Gra, której nie napisałem na GameChefa
Grę znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Kot: Sędziowie

24-05-2013 13:17
4
Komentarze: 4
W działach: rpg, bzdury
Kot: Sędziowie
Jeśli masz odwagę zapoznać się z tym pomysłem, zerknij na moją stronę grynarracyjne.pl.

Game Chef 2013 wystartował

18-05-2013 12:09
2
Komentarze: 3
W działach: gamedesign, Game Chef
Game Chef 2013 wystartował
Dziś coś z zupełnie innej beczki, albowiem chciałem poinformować wszystkich niepoinformowanych łonabi gamedesignerów, że wczoraj ruszył prestiżowy doroczny konkurs Game Chef. Przez lata było to wyzwanie dla autorów, a zarazem przyczynek do powstania wielu ciekawych projektów, w tym pierwszych draftów uznanych potem gier, w kategorii dziwnych, nietypowych, oryginalnych, odważnych, gier względnie narracyjnych. Sporo na temat ostatniej edycji, wraz z polską wersją zwycięskiego draftu udostępnioną przeze mnie i autora w gramach DDGF znajdziecie na grynarracyjne.pl. Tak BTW, czy wiesz już co p...

Historia pewnej wrzuty

12-05-2013 13:04
22
Komentarze: 10
W działach: rpg, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie krótka historia pewnej polterblogowrzuteczki. - Wpadasz na pomysł. Najpierw pozwalasz, by krócej czy dłużej kiełkował w głowie, a potem, między porannymi kawami czy podczas zastoju w fabryce, wrzucasz na bloga albo polterbloga. - Komuś się spodoba, komuś nie, kto splusuje, ktoś stroluje, kto zwróci na coś uwagę, zaproponuje coś od siebie. - Ktoś wyśle mejla, że widział i może warto zrobić z tego coś fajnego. - Czemu nie, odpowiadasz, ale to tylko szkic, więc siadasz i wygładzasz, lekko modyfikujesz szkielet uwzględniając komentarze, obudowuje...

Czarne Kwiaty RPG

08-05-2013 22:09
9
Komentarze: 5
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Szkicyk wyemigrował na grynarracyjne.pl.

750słów: Błąd pierworodny

06-05-2013 12:57
11
Komentarze: 8
W działach: rpg, rynek, gamedesign
Owe bełkotliwe wynurzenia znajdziecie na stronie grynarracyjne.pl.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.