Blog - gamedesign
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 70.
Dzień Zwycięstwa - scenariusz
07-01-2014 14:28
5
Komentarze: 7W działach: rpg, gamedesign, szkice
Długo zastanawiałem się, co napisać na karczmarzowy konkurs świąteczny. Dwa rozgrzebane szkice mniej lub bardziej fantasy pozostaną jednak w tym stanie na dysku, a ja chciałbym zaproponować coś z zupełnie innej beczki. Scenariusz został przeniesiony na blog grynarracyjne.pl.
Lansreaper - kolejna gupia nibygra
22-11-2013 13:07
7
Komentarze: 7W działach: gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie - tadam - eksperymentalna minigra. Znajdziecie ją oczywiście na blogu grynarracyjne.pl.
Olcha - listopadowa minigra
14-11-2013 01:44
7
Komentarze: 6W działach: rpg, gamedesign, szkice
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie kolejny szkicyk listopadowej mini gry fabularnej w przerwie w zamulaniu przy wikingach. Znajdziecie ją na blogu o grach rpg inaczej.
Amnestia - pomysł na setting w 300 słowach plus tytuł i bonus
03-10-2013 20:58
5
Komentarze: 5W działach: rpg, gamedesign
Amnestia
Niedaleka przyszłość. Przebudowywany przez dziesiątki lat rozległy kompleks więzienny. Oddziały zwykłe i psychiatryczne o lekkim, podwyższonym i maksymalnie wysokim rygorze. Jedno wielkie Cyber Arkham Asylum. Wszechobecne kamery, elektroniczne zamki, sterowane komputerowo narzędzia przymusu bezpośredniego i grupowej pacyfikacji. Sterująca tym wszystkim SI, ziszczona idee fixe, magnum opus całego sztabu penitencjarnych ekspertów.
SI, która zyskała samoświadomość. I jednocześnie postradała zmysły.
Ogromne cyberwięzienie – wielka piaskownica, eksperymentującego na ludziach nielu...
Wszystko już było
01-10-2013 13:54
4
Komentarze: 0W działach: rpg, gamedesign, inspiracje, Woje Miodomiła
Dwie gry fabularne. Pewnie ma znaczenie, że obie przerabiające przez założoną optykę historię naszego świata, że obie są polskich autorów. Jedna historyczna inspiracja, taka sama wywiedziona z nazwy oryginalnej nazwa. I analogiczne przesunięcie krok do przodu względem uśrednionego „historycznego czasu” gry. Dwa Zakony Żelaznej Panienki.
O tym skąd wziął się ten z Wojów Miodomiła (grę można zamówić tutaj i co łączy i dzieli go z tym z Wolsunga, możecie przeczytać na moim blogu (gdzie wkrótce powstanie również oficjalna podstrona gry) grynarracyjne.pl.
Pytanie SF
26-09-2013 18:14
0
Komentarze: 19W działach: rpg, gamedesign, SF, pytania
U Wojów Miodomiła wszystko w porządku, dziękuję. Trafiły już do baz Poltera i rpggeek (dzięki!) - więc można je tagować, punktować, lajkować tudzież korzystać z innych funkcjonalności. Na sieci pojawiły się też conajmniej dwie opinie na ich temat - Dreamwalkera i Kuzza, jeżeli gdzieś jeszcze ktoś coś - będę wdzięczny za linka.
A tymczasem kombinuję nad kolejnym projekcikiem, tym razem SF - i w związku z tym mam małe pytanie do obeznanych w temacie. Czy pomysł na hibernację ludzi, przewożenie ich na orbitę do statku matki, transport tym statkiem, a następnie wysadzanie na...
Wastelands Rhapsody (PL) - promogierka
22-08-2013 19:23
2
Komentarze: 0W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie z cyklu "gry, które sil wymyśla po południu w fabryce", mała miniaturka o postapokaliptycznej zemście zza grobu. Mechanika oparta jest na pomyśle ze story-games (niestety nie mogę odnaleźć wątku). Jeżeli już na wstępie, albo w czasie lektury, stwierdzicie, że to małosensowny pomysł, proponuję przeskrolowanie do ostatniego akapitu.
No to jedziemy:
Banda postapokaliptycznych wykolejeńców mknie przez zniszczone ziemie na swych stuningowanych choperach. Uciekają jakby goniło ich całe piekło i sam diabeł. Poniekąd...
PTG: Religia i inne dylemaciki
14-08-2013 12:40
1
Komentarze: 28W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie mały dylemacik, przed którym właśnie stanąłem.
Kombinuję sobie z jednym projekcikiem. I mam pewien problem. Rzecz ma być totalniepseudohistoryczna, ale jednak odnosząca się do jakichś wątków z historii naszego pięknego kraju i z łatwymi do odczytania nawiązaniami. Jednocześnie ma być lekka, łatwa i przyjemna. Jak się uda to chciałbym aby była zabawna, ale nie szydercza. I tu pojawia się problem:
Pewną rolę w całym zamieszaniu ma odgrywać kościół (głównie jako organizacja, archetypy, budowle), przy czym nie potrzebuję nawet nawiązy...
Wybraniec - narracyjna miniaturka
05-08-2013 14:56
0
Komentarze: 1W działach: gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie hack przetłumaczono-przybliżonej przezemnie ostatnio minigierki "Szpieg" w klimatach fantasy. Inspiracje to z jednej strony Sundered Land, a z drugiej inny ciekawy gamechefowy projekcik: gierka "Before the Gods of my People" której autorem jest Joseph Breitreiter. Rzecz ciekawa, jednak raczej nie do końca przemyślana, a na pewno jasno spisana. "Wybrańcowi" brakuje wprawdzie klimatycznych generatoro-inspiratorów, ale możecie zapoznać się z nim na blogu zewnętrznym.
Latawiec nad Omaha Beach
01-07-2013 14:17
3
Komentarze: 1W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Przejdź do strony: