Blog - gamedesign

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 70.

Dzień Zwycięstwa - scenariusz

07-01-2014 14:28
5
Komentarze: 7
W działach: rpg, gamedesign, szkice
Długo zastanawiałem się, co napisać na karczmarzowy konkurs świąteczny. Dwa rozgrzebane szkice mniej lub bardziej fantasy pozostaną jednak w tym stanie na dysku, a ja chciałbym zaproponować coś z zupełnie innej beczki. Scenariusz został przeniesiony na blog grynarracyjne.pl.

Lansreaper - kolejna gupia nibygra

22-11-2013 13:07
7
Komentarze: 7
W działach: gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie - tadam - eksperymentalna minigra. Znajdziecie ją oczywiście na blogu grynarracyjne.pl.

Olcha - listopadowa minigra

14-11-2013 01:44
7
Komentarze: 6
W działach: rpg, gamedesign, szkice
Olcha - listopadowa minigra
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie kolejny szkicyk listopadowej mini gry fabularnej w przerwie w zamulaniu przy wikingach. Znajdziecie ją na blogu o grach rpg inaczej.

Amnestia - pomysł na setting w 300 słowach plus tytuł i bonus

03-10-2013 20:58
5
Komentarze: 5
W działach: rpg, gamedesign
Amnestia Niedaleka przyszłość. Przebudowywany przez dziesiątki lat rozległy kompleks więzienny. Oddziały zwykłe i psychiatryczne o lekkim, podwyższonym i maksymalnie wysokim rygorze. Jedno wielkie Cyber Arkham Asylum. Wszechobecne kamery, elektroniczne zamki, sterowane komputerowo narzędzia przymusu bezpośredniego i grupowej pacyfikacji. Sterująca tym wszystkim SI, ziszczona idee fixe, magnum opus całego sztabu penitencjarnych ekspertów. SI, która zyskała samoświadomość. I jednocześnie postradała zmysły. Ogromne cyberwięzienie – wielka piaskownica, eksperymentującego na ludziach nielu...

Wszystko już było

01-10-2013 13:54
4
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign, inspiracje, Woje Miodomiła
Wszystko już było
Dwie gry fabularne. Pewnie ma znaczenie, że obie przerabiające przez założoną optykę historię naszego świata, że obie są polskich autorów. Jedna historyczna inspiracja, taka sama wywiedziona z nazwy oryginalnej nazwa. I analogiczne przesunięcie krok do przodu względem uśrednionego „historycznego czasu” gry. Dwa Zakony Żelaznej Panienki. O tym skąd wziął się ten z Wojów Miodomiła (grę można zamówić tutaj i co łączy i dzieli go z tym z Wolsunga, możecie przeczytać na moim blogu (gdzie wkrótce powstanie również oficjalna podstrona gry) grynarracyjne.pl.

Pytanie SF

26-09-2013 18:14
0
Komentarze: 19
W działach: rpg, gamedesign, SF, pytania
U Wojów Miodomiła wszystko w porządku, dziękuję. Trafiły już do baz Poltera i rpggeek (dzięki!) - więc można je tagować, punktować, lajkować tudzież korzystać z innych funkcjonalności. Na sieci pojawiły się też conajmniej dwie opinie na ich temat -  Dreamwalkera i Kuzza, jeżeli gdzieś jeszcze ktoś coś - będę wdzięczny za linka. A tymczasem kombinuję nad kolejnym projekcikiem, tym razem SF - i w związku z tym mam małe pytanie do obeznanych w temacie. Czy pomysł na hibernację ludzi, przewożenie ich na orbitę do statku matki, transport tym statkiem, a następnie wysadzanie na...

Wastelands Rhapsody (PL) - promogierka

22-08-2013 19:23
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie z cyklu "gry, które sil wymyśla po południu w fabryce", mała miniaturka o postapokaliptycznej zemście zza grobu. Mechanika oparta jest na pomyśle ze story-games (niestety nie mogę odnaleźć wątku). Jeżeli już na wstępie, albo w czasie lektury, stwierdzicie, że to małosensowny pomysł, proponuję przeskrolowanie do ostatniego akapitu. No to jedziemy:  Banda postapokaliptycznych wykolejeńców mknie przez zniszczone ziemie na swych stuningowanych choperach. Uciekają jakby goniło ich całe piekło i sam diabeł. Poniekąd...

PTG: Religia i inne dylemaciki

14-08-2013 12:40
1
Komentarze: 28
W działach: rpg, gamedesign
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie mały dylemacik, przed którym właśnie stanąłem. Kombinuję sobie z jednym projekcikiem. I mam pewien problem. Rzecz ma być totalniepseudohistoryczna, ale jednak odnosząca się do jakichś wątków z historii naszego pięknego kraju i z łatwymi do odczytania nawiązaniami. Jednocześnie ma być lekka, łatwa i przyjemna. Jak się uda to chciałbym aby była zabawna, ale nie szydercza. I tu pojawia się problem: Pewną rolę w całym zamieszaniu ma odgrywać kościół (głównie jako organizacja, archetypy, budowle), przy czym nie potrzebuję nawet nawiązy...

Wybraniec - narracyjna miniaturka

05-08-2013 14:56
0
Komentarze: 1
W działach: gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie hack przetłumaczono-przybliżonej przezemnie ostatnio minigierki "Szpieg" w klimatach fantasy. Inspiracje to z jednej strony Sundered Land, a z drugiej inny ciekawy gamechefowy projekcik: gierka "Before the Gods of my People" której autorem jest Joseph Breitreiter. Rzecz ciekawa, jednak raczej nie do końca przemyślana, a na pewno jasno spisana. "Wybrańcowi" brakuje wprawdzie klimatycznych generatoro-inspiratorów, ale możecie zapoznać się z nim na blogu zewnętrznym.

Latawiec nad Omaha Beach

01-07-2013 14:17
3
Komentarze: 1
W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Latawiec nad Omaha Beach
można wypatrzeć ze strony grynarracyjne.pl.