Blog - rpg
Wyświetlono rezultaty 81-90 z 155.
Na Razie Bez Tytułu (3)
15-10-2012 13:57
3
Komentarze: 4W działach: rpg, bzdury
Wszystkie trzy części zostały połączone w jeden wpis i przeniesione na mojego bloga grynarracyjne.pl.
Na Razie Bez Tytułu (2)
12-10-2012 22:23
5
Komentarze: 4W działach: rpg, bzdury
Wszystkie trzy części zostały połączone w jeden wpis i przeniesione na mojego bloga grynarracyjne.pl.
Na Razie Bez Tytułu (1)
10-10-2012 13:55
4
Komentarze: 2W działach: rpg, bzdury
Wszystkie trzy części zostały połączone w jeden wpis i przeniesione na mojego bloga grynarracyjne.pl.
Ofiara - szkic nibyscenariusza
06-10-2012 20:44
8
Komentarze: 11W działach: rpg, bzdury, inspiracje
Ze scenariuszem możecie zapoznać się na stronie grynarracyjne.pl.
Samotność Minotaura - miniszkicyk minipseudogierki
20-09-2012 01:48
14
Komentarze: 18W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Ze szkicem zapoznacie się na stronie grynarracyjne.pl.
TCNY - premiera
17-09-2012 14:01
7
Komentarze: 19W działach: rpg, gamedesign, bzdury
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią opublikowałem właśnie "This City Needs You" - pierwszą rdzennie polską grę super-re/de-bohaterska dla jednego gracza, porażające hard indie solo experience o objętości 3500 znaków ze spacjami.
Uprzejmie informuję przy tym, że komentarze subiektywnie odbiegające od tematu i/lub sensownego poziomu będą leciały bez ostrzeżenia.
Schlammhammer (RNI) - realistyczne levelowanie
30-08-2012 22:36
8
Komentarze: 6W działach: rpg, gamedesign, Schlammhammer
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie w ramach finałowego odliczania Rzutu na Inicjatywę parę słów o pomyśle, który chcę wsadzić do swojego Schlammhammera.
Jak wiadomo, w prawdziwym RPG gracze rozpoczynają grę na pierwszym poziomie, aby następnie zdobywać kolejne, a wraz z nimi coraz większy power. Tak samo będzie oczywiście w Schlammhammerze. To, co uczyniono z Kapłanami Młota podczas inicjacji, sprawia, że wraz z kolejnymi zwycięskim walkami stają się coraz potężniejsi. O skutkach ubocznych nie piszę, tak jak kapłani nie zwykli się z nimi afiszować. Splugawienie ciała jest conajmn...
Schlammhammer - Rzut na Inicjatywę
03-07-2012 19:49
12
Komentarze: 6W działach: rpg, gamedesign, bzdury, Schlammhammer
Dziś coś z zupełnie innej beczki, bowiem skończyło się Euro i znów we firmie trochę więcej czasu się zrobiło. Wprawdzie nie ochłonąłem jeszcze na tyle by wziąć się za sensowniejsze rzeczy, jak dokończenie ChWTG czy recenzję pewnej świetnej fińskiej gry nie mówiąc już o rekonsutrukcji NBMD ze strzępów odzyskanych danych z właśnie odebranego z serwisu laptopa, dlatego też, tak dla rozruszania paluszków, dziś coś luźniejszego - projekt gry w ramach akcji Rzut na Inicjatywę.
Przechodząc do adremu:
Gra nazywa się Schlammhammer i jest grą eighties techno dark claustro postapo fantasy. Schlamm bo...
DDGF: 90minut - trochę inna gra narracyjna
19-06-2012 09:29
9
Komentarze: 12W działach: rpg, gamedesign, 90minut, selfpromo
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie selfpromo pro publico bono. Chciałbym bowiem polecić waszej uwadze 90minut - przygotowaną z okazji DDGF polską wersję playtestową gry narracyjnej Ninety Minutes / Novanta Minuti, która zwyciężyła w tegorocznym konkursie [url=gamechef.wordpress.com]Game Chef[/url].
Nie rozmawiałeś ze swoim ojcem od tygodni. To doprawdy nic wielkiego. Parę dni może upłynąć między telefonicznymi rozmowami, a dzieli was od siebie 90 minut jazdy samochodem. No i przecież każdy z was ma własne życie.
90minut to pozycja dla osób, które nie skreślają z góry nieklasy...
Podręcznik twórcy systemu RPG
17-06-2012 14:44
9
Komentarze: 34W działach: gamedesign, bzdury, rpg
1. Do promocji nie używaj modelki, a jak już to w czadorze.
2. Weź mechanikę d20, uprość ją i wyrzuć wszystkie bzdury
3. Stwórz realistyczny setting w którym wszyscy walczą ze wszystkimi,nic nie jest czarne ani białe, a Zło zwycięża albo już zwyciężyło.
4. Nie zamieszczaj zbyt dużo zbyt rozbudowanych opisów broni.
4. Wydrukuj w czerni i bieli, miękiej oprawie i z szytymi stronami. Pamiętaj, aby zrobić to jak najtaniej.
5. Ustal minimalną marżę.
6. Przeczytaj wywiad z Monte Cookiem.
Przejdź do strony: